torsdag 19. januar 2017

Topp 10 2016 ♥

Her er mine topp 10 i 2016 i tilfeldig rekkefølge
Here is my top 10 in 2016 in random order




***



***


***


***



***


***



***



***



***




Godt nyttår!
Og takk for at du titter innom og besøker bloggen min, 
det setter jeg stor pris på  

***

Happy New Year!
And thank you so much for visiting my blog,
 i appreciate that so much   


Trykk på tallene hvis du vil se mer av korten 
eller du kan følge denne linken 
så kommer du inn på de korten jeg laget i 2016 .


Gleder meg til å blogge og bli inspirert av de fine bloggene deres i 2017
legg gjerne igjen en liten koslig melding så besøker jeg deg også 

***
See forward to visit your blog in 2017, 
and be inspired, 
put a nice comment on my blog and i will visit your blog  


Ha et kreativt nytt år!/ Have a creative new year
Klem fra Inger Marie / Hug from Inger Marie 


2 kommentarer:

  1. Flotte kort fra 2016, ønsker deg et kreativt år i 2017, klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk kjære deg💕Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie