fredag 11. november 2016

Juleeske ♥


Har laget en juleeske
Pyntet med nydelig julepapir fra Maja Design "I wish", 
er så søte de dompapene ♥
Bildet er motiv fra mønsterark fra Maja Design 

Har pyntet med blomster, 
stjerne i tre, kongler og grener
chippboard hjort, bjeller, bånd, hampetau,
 osteklut, strie, 
kakeserviett og blonde

Tekst "God jul" er stanset ut med dies fra Kaboks

Snøen har jeg laget  med Leicht Strukturpaste 
og Distress stickles dry glitter "clear rock candy"

Målene på esken har jeg tilpasset etter eget ønske 
og jeg har også laget en flipp framme som går ned i esken, 
så slipper jeg å bruke magnet eller bånd 
for å holde esken sammen.


 ♥

Juletekstene  på taggene er fra Kort og Godt








Deltar med dette hos; 


Ønsker dere en flott helg!
♥ God klem fra Inger Marie 

8 kommentarer:

  1. Eine herrliche <<schachtel ist das geworden, wunderschön anzusehen.

    LG
    Ulla

    SvarSlett
  2. Nydelig eske med mange flotte detaljer! Så fint med kongler og snø :-)

    SvarSlett
  3. Superlekkert!
    Nydelig eske med lekre farger :-D

    Tusen takk for din deltagelse i utfordringen til Papirdesign.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  4. Kjempefin eske. Nydelig pyntet :)

    Tusen takk for at du deltar på Hjertebodens November/Desember utfordring.

    DT - Monica A.

    SvarSlett
  5. Nydelig eske, Maja arkene er jo bare så flotte. Likte ptnten godt. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie