fredag 21. november 2014

Frostet lyslykt og bursdagstag ♥



Laget en tag til min kjære niese som fylte år 
Brukte nydelig ark fra Maja Design
Ferdig motiv fra Wee Stamp :)
Pyntet med blonde, seam binding bånd,
osteklut, kakeserviett, thickers , blomster
og en liten metall fugl
Tilslutt hadde jeg
litt cracklepaint her og der





 
Frostet lyslykt
Lykten er kjøpt på Scrappekjelleren
Har brukt frostspray som jeg kjøpte på Liv`s Synytt på Stord,
men vet de har frostspray på Biltema også :)
Herdet så glasset 30 min i stekeovnen på 160 grader.
Kjøpte Rub Ons /Gnikkiser " Tenn Lys" fra Staz  
på Liv`s Synytt på Stord
Sitatet ble gnikket på glasset med en ispinne
og så lakket jeg over med decoupagelim.
Decoupagelimet kjøpte jeg på Søstrene Grene
Pyntet med blonde, hamptau og en liten engle charms



 ♥

(decoupagelim)
Ha en strålende flott helg!!
Klem fra Inger Marie 

2 kommentarer:

  1. Nydelig! Disse frostlyktene er så dekorative!
    Tusen takk for at du deltar på metallutfordringen hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  2. Så fine!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Siri - DT

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie