mandag 2. februar 2015

Kursholder på Papirfesten 27.februar til 1.mars

Tenk at jeg har vært så heldig å blitt spurt om å holde hele 2 kurs  
Papirfesten i Stavanger 27.februar til 1.mars 
Gleder meg kjempe masse, 
men samtidig har jeg tusen spente sommerfugler i magen

Så nå om dagene er det planlegging og planlegging.
Kreativiteten blomstrer på hobbyrommet 
og jeg har både tanker og ideer om hva jeg skal ha på kurset.

Jeg lager mye kort  i vintage stil, 
elsker bretteteknikker, 
og når jeg har roen over meg liker jeg å male motiver med distress ink. 
Kortene mine er  mye lag på lag med papirer og pynt, masse pynt!! 
Blomster, osteklut, kakeserviett, blonder og bånd 
er stor sett et must på mine kort.


Håper vi ses på Papirfesten og
håper der har lyst å gå på kurs å lage kort.

Gleder meg til å treffe kjente igjen
og bli kjent med mange nye scrappeglad damer 
Klem fra Inger Marie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie