tirsdag 22. januar 2013

LO - Julen 2012


Wii jeg har scrappet en LO igjen:))
Julaften før vi skulle i kirken ble dette bildet tatt av meg og Linn Kristin, 
syns det var så koselig så dette bestemte jeg meg for å scrappe så fort som mulig.
Koselig med bilder av oss sammen, 
har altfor lite bilder av meg og min mor, 
og det ser jeg at jeg savner nå i voksen alder.
Så her slipper ikke ungene unna..hihi
***
LO`n passer godt i utfordringen hos NSS
så ta dere en tur inn der og heng dere med. 
Jeg fikk desverre ikke mitt bidrag ferdig til utfordringen startet,
så derfor kommer det nå litt i seneste laget.
Teksten finner dere inne i nettbutikken til NSS


Ha en fin tirsdag!!
God klem




6 kommentarer:

  1. Nydelig LO,likte så godt arket og pynten rundt det flotte bilde.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig LO av deg og Linn Kristin:) nydelig pyntet, passes godt til det fine bildet:)
    Klem Henriette:)

    SvarSlett
  3. Vilken härlig layout du gjort Inger-Marie!
    Fina detaljer och ett superfint foto!! :D

    Många kramar Petra

    SvarSlett
  4. Så flott LO!!
    Herlig bilde av dere, forstår godt at du hadde lyst til å scrappe det bildet :)
    Klem

    SvarSlett
  5. This is a beautiful page! You did a great job!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie