mandag 9. januar 2012

Godt nytt år


GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!

Jeg må bare få takke for alle kommentarer og fine ord
 dere har lagt igjen i bloggen min i 2011.
Setter utrolig pris på dere,
 og det varmer å få fine kommentarer på det jeg lager:))



Denne julen har jeg ikke vært hjemme, 
reiste 13.desember 2011 til Miami og og kom hjem 4.januar 2012:)
Har hatt en fantastisk tur, med masse opplevelser:))
Vi var først 5 dager i Miami 
før vi dro på cruise i Karibien en uke:) 
Her var vi innom Haiti, Jamaica og Mexico.
Å være på cruise er som et eventyr, gjett om jeg vil det igjen..hihi
Etter cruiset dro vi til Orlando, hvor vi var i 10 dager.
Et av målene mine i Orlando var at jeg skulle få besøke en scrappebutikk.
Så med adressen til Scrappy Boutique 
plottet inn på GPS`n fant vi lett fram:))
Her fikk jeg handlet litt,
det er jo ganske mye billigere enn hjemme 
så det er lett å bli revet med ..hihi
 (MEN det begrenser seg jo litt når du har x antall kilo 
å passe på når vi skulle på flyet hjem..grrr)
JAJA var nå super fornøyd når jeg gikk der ifra:))








Og dette fikk jeg handlet:))



Ha en flott dag!!
Skal legge ut litt flere bilder etter hvert:)
God klem fra Inger Marie

15 kommentarer:

  1. Så gøy det må ha vart .
    Heldige du .

    SvarSlett
  2. Hei vennen og godt nyttår!
    Ser ut for at du har storkost deg
    :-) masse spennende fikk du med deg hjem også;-) både minner og ting til hobbyen
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Godt Nytt År! Tenker dere hadde det fantastisk, gleder meg til å se flere bilder og etterhvert hva du tryller frem av lekre saker med sakene du handlet ;-)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år :-)
    Heldige deg!!
    Kos deg med alt det flotte du fikk med deg hjem...
    -Helle-

    SvarSlett
  5. Godt nyttår! Hørtes ut som en fin måte å feire jul på... :) For ikke å snakke om den scrappe-butikken... sukk...

    SvarSlett
  6. Godt nyttår. Tror nok dere har hatt en super jul, ja. Jeg var i Florida rett før jul et år, og det var fantastisk fint med lys og pynt. Glemmer det aldri.
    Og du har fått tak i mye fint. Du fortjener alt! Blir spennende å se hva du lager av det.

    SvarSlett
  7. Godt Nytt år...
    Hørtes ut som dere har hatt en kjempeflott tur, jeg kunne også tenkt meg et cruise i karibien...
    Litt av en scrappebutikk, hadde ikke kommet ut jeg,,, uten en ekstra koffert....
    Ser at mye av det jeg ønsker meg lå i haugen din...bl.a ALLE Tim Holtz produktene.....
    Nå er det bare å være kreativ *lol*
    Natta
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Ååååå såååå gøy, e skulle gjerne ha vært med iden kofferten. Gosj altså!!
    Nydelig kjole du hadde på deg, den kledde du virkelig.

    Mmm..masse snadder å ta med seg hjem. Lucky you!!
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  9. Ok, så du fant scrappebutikk på Mallen du!! Søren også, den må ha vært i den enden vi aldri kom oss.... Jaja var fullt i koffertene hjem, så får trøste meg med det... ;))

    Godt nytt år til deg og dine også! Kjempekoselig å følge med på bildene du la ut, og gjett at det var ei som mimret tilbake ;) Der skulle man ha vøri :) Vi kom oss ikke inn på nettet med Iphonene på hotellet, så vi fikk aldri blogget eller vært på fb derfra.

    Var ikke kameraveska fin?! Klarer enda ikke helt å bestemme meg, men tror jeg for en gangs skyld skal være litt sprek og velge en sprek farve :)

    Ha en finfin tirsdagskveld! Vi skal til datteren å spise litt ostekake, før vi drar i fotoklubben på møte :)

    Klem fra Desirée

    SvarSlett
  10. Tusen takk alle sammen:)) Ja glede mg til å være kreativ igjen:))Ja skal legge ut litt flere bilder Bibbi:)
    Ja de kunne virkelig pynte til jul der borte RoseSommer:) Lys overalt:) I Orlando hadde de lys engler på stolpene utrolig flott:) Så ungene sa nå kommer vi til engledalen mamma:)

    SvarSlett
  11. Tusen takk for kjole kompliment May- Bente:) Kjøpte den i Miami, likte den så utrolig godt:))

    SvarSlett
  12. De kamera veskene var utrolig flotte, har vist de til mannen i huset så da får jeg krysse fingrene. Men sutrolig vanskelig å velge farge, jeg og kunne tenkt meg en sprek farge, tenkte litt på den rød.
    Går du i fotoklubb??? Så spennende, det har jeg tenkt på og. Har tatt et par fotokurs de siste årene, så det hadde vært så kjekt å dele hobbyen med andre. Må sjekke det opp:) Du er kjempe flink å ta bilder:) Ha en fin dag!! God klem:)

    SvarSlett
  13. Godt nytt år Inger Marie!!
    Mye flott du kjøpte med deg hjem, gratla!!
    Litt av en opplevelsesreise dere dro på, med mange gode minner å tenke tilbake på !

    SvarSlett
  14. Tusen takk Siv Linda:))
    Masse minner, e kjekt å se påbilder og film nå:))Håpe me ses snart:)
    God klem

    SvarSlett
  15. Godt nyttår kjære deg ♥
    Så spänende reise du har hatt da-en opplevelse for livet tenker jeg. Kunne godt tenkt meg en tur jeg også, men først må Martine bli litt større, og så må studiene bli ferdige. Men det er jo lov til å drømme da.
    Gleder meg til å se nye kreasjoner her inne i året som kommer.

    Klemmer fra Heidi

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie