lørdag 14. januar 2012

God lørdag morgen :0)


God lørdag morgen:))
Deilig  å våken og føle seg uthvilt og ikke så slakk lenger. 
Har vært en slitsom uke siden vi kom hjem fa USA,
døgnrytmen helt på tur og slakk i kroppen og tett i ører og nese.
Så siden det er en bra dag og lørdag så unner jeg meg idag til frokost
 en god kopp kaffe Mocca, Tara og en liten Bueno  
(utrolig god sjokolade som datteren i huset alltid må sikre seg på Taxfreen, 
så nå har jeg lurt meg til en liten smak..hihi ;0) 
Håper dere har en bra lørdag:0))
God klem


2 kommentarer:

  1. Her i Larvik er det flott vær, så sengetøy vaskes og skal ut på snora. Brød står og hever, en kake er på planleggingsstadiet. Fin musikk på anlegget. Ikke noe stress. Herlig.
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Litt av en frokost,høres deilig ut : )
    Godt at du føler deg bedre i dag!!
    Her koser jeg meg med et glass hvitvin, deilig med et glass vin på lørdagskvelden : )
    Ha en fin lørdagskveld!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie