torsdag 12. mai 2011

Pyramide kort


Til Linn sin konfirmasjon laget jeg dette pyramidekortet også.
Det var broren som skulle gi det. 
Planen var at han ville kjøpe ring og legge inni, 
men siden besteforeldrene allerede hadde kjøpt ring 
ble det speilreflekskamra fra han istedet :)
Kjekt med storebror som tjener penger selv :))
Synd kamera ble litt stort å ha inni esken...hihi
Esken ble laget i rosa, 
siden det var gjennomgangsfargen i konfirmasjonen.
Malen fant jeg her 


Kortet sett ovenfra

****

Innsiden med tekster fra 
Stempelglede og North Star Stamps
Kortet er pyntet med stort hjerte, roser, 
små hjerter, sommerfugl og bånd


Ha en fin dag!!
Klem fra Inger Marie

5 kommentarer:

  1. Så nydelig pyramideeske. Blir så imponert oveer de som får til denne. Har prøvd en gang, men den ble så skakk og rar at jeg har ikke tatt sjansen på å prøve igjen.
    Klem :o)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint, jeg prøvde også en gang men den ble kjempe stor :)

    SvarSlett
  3. This is so beautiful Inger Marie.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  4. Så flott!! Nydelige farger -og innsiden var kjempeflott dekorert:)) Kjekt med storebrødre ja!
    Helge-klem i fra mæ

    SvarSlett
  5. I love it, Inger Marie, I'd like to try to make one of these!
    Hugs, Alina

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie