fredag 27. mai 2011

Min stil


Denne uken er det DT Call hos Sukkersøtt 
så her må dere hive dere på å søke:)
 Utfordringen på Sukkersøtt denne uken er "Vis oss din stil"
Jeg har laget et kort som er typisk meg:))
Blonder, bånd  blomster, metall pynt og malt motiv, 
jeg lager ofte kort  i vintage stil
med raspete og svertede kanter:)
Her har jeg brukt det skjønne stempelet "Joy" fra Sugar Nellie. 
Hun er jo bare til på spise opp...hihi
Malt med distress ink refiller.
Da ønsker jeg alle en flott helg!!
Jeg nyter dagene i London denne helgen :)))
Stor god klem fra Inger Marie

7 kommentarer:

  1. Et nydelig kort!! Og enig med deg... motivet er bare til å spise opp:-)
    Ha en fin helg i London!!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. So beautiful and precious!

    SvarSlett
  3. So wonderful card,I love the image and the colours.
    So gorgeous papers and the details.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  4. Hei! For et nydelig kort! Ja, den jenta er så skjønn! Du har slik stil som jeg også liker:)

    SvarSlett
  5. Heldige deg som har hatt helgen i London!
    Kortet ditt er nydelig og motivet er bare helt bedårende. Du er fantastisk god på fargeleggingen!

    SvarSlett
  6. Denne er kjempelekker!
    Motivet er bare helt nydelig og utrolig flott pyntet!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie