onsdag 15. desember 2010

Kubbelys


Har dekorert lys med lekre vintage servietter,
finnes i nettbutikken til North Star Stamps :0)
Pyntet med blonder, bånd, perler, perlenål, og hjerte.


Nyelig juletekst fra North Star stamps 


Samme dekor som det forrige lyset, men speilvendt :0)

Nydelig tekst fra NSS


Bordet dekket, her kan dere se de  små eskene som jeg viste i et tidligere innlegg :0)


Kos dere videre i førjulstiden.
Jeg koser meg her sammen med Kurt Nilsen, 
ikke noe dumt alternativ det..hihi

9 kommentarer:

  1. Så nydelige lys, Inger Marie!!!
    Jeg ser du er klar for julemiddag. Bordet er nydelig pyntet ;)
    Ha en fin fin førjulstid!!

    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  2. Åh, så vakre disse ble! Har kjøpt meg de serviettene jeg og, de er bare såå skjønne!

    Bordet ditt ble kjempeflott, og de små eskene er lekre altså.

    Og jeg sitter her og koser meg med Kurt Nilsen jeg og, kjøpt i går! Nydelig stemme og nydelige sanger.

    Klem

    SvarSlett
  3. This is so beautiful.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Så vakre lys du har dekorert! Kurt Nilsen er kos å høre på han :)

    SvarSlett
  5. So sweet! You did a great job!

    SvarSlett
  6. Nydelig kubbelys, Inger Marie!!
    Utrolig flott dekorert julebord..bare så fint når alt står i stil:-)
    Ha en fin adventstid! Klem Laila.

    SvarSlett
  7. Helt skjønt! Moro å dekke bord med dem, tenker jeg.
    Har ikke Kurt Nilsen, men koser meg med Sissel Kyrkjebø og Odd Nordstoga fra ifjor. Ikke dårlig det heller!
    (Pause...)
    Og nå tok jeg en kikk inn på SPOTIFY, og der fant jeg Kurt, vet du. Så da kan jeg spille litt allikevel! Takk for tipset. Nydelig....
    God helg!

    SvarSlett
  8. Så utrolig flott det var med disse dekorerte lysene som er samme som serviettene. Nydelig pyntet :)


    Ha en herlig søndagskveld :)

    SvarSlett
  9. Nydelig med lys med vintage motiver!! Liker så godt akkurat den servietten, i og med det blå fargeinnslaget. :) Og for et flott dekket bord!! Supre, de små eskene!! Vet du; du har samme typen vinglass som meg! Hihi!


    Da jeg pakket opp adventspynten i år, dukket alle julekortene jeg har fått tidligere opp. Det nydelige Easelkortet jeg fikk fra deg har fått stå oppe til pynt i år også. En venninne som var innom julaften, var snar til å kommentere hvor utrolig flott hun syntes kortet var!! Gøy, ikke sant?? :)

    Romjulsklem, Hege

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie