onsdag 3. november 2010

Hjertekort


Dette hjertekortet laget jeg også til Ett Trykk sitt
 oktober nummer:0)
Klippet ut hjerte for hånd i tykk kartong.
Pyntet med nydelig mønsterpapir, kakeserviett, blonder, masse bånd, blomster, nøkkel,
 lekre hjerte charms med engel på.
Nydelig englemotiv, malt med distress og nydelig tilhørende tekst fra North Star Stamps.


Her ser dere tagen med enda et flott tekst stempel fra NSS


Innsiden, pyntet med blomster og nydelig tekststempel fra NSS


 Ha en flott onsdag kveld!
Klem fra Inger Marie


10 kommentarer:

  1. Det var et koselig kort. Hjerter slår aldri feil! Kanskje jeg kan lage julekort som ligner med rødt papir? Hvis jeg bare får somlet meg til å scrappe litt snart, da! Huff, at det skal være så travelt, bestandig.

    SvarSlett
  2. Dette var et flott kort.
    Koselige farger og..

    SvarSlett
  3. Å noe så nyyydelig! Nydelige farger, og nydelig pyntet!!

    SvarSlett
  4. Ååå herlighet så lekkert, Inger Marie!!! "Smelt". Tok nesten en liten bit av hjertet mitt den der :)
    Nydelig med den blonden rundt i kanten.
    Klemmer, Wenche :0)

    SvarSlett
  5. So wonderful Inger Marie,I love the image and your papers.
    So beautiful details.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  6. Et lekkert hjertekort!! Nydelige farger og flott pyntet:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  7. A beautiful box Inger Marie, lovely colours and image and stunning details.
    hugs Heather xx

    SvarSlett
  8. Så nydelig, Inger Marie!! :))
    Det samme gjelder ditt nyeste kort, med snømannen og godis! Kjempeflott!!

    Håper du ha ei riktig god helg!
    Klem, Hege

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie