torsdag 18. februar 2010

En eske fylt med sjokoladehjerter / A box filled with chocolate hearts

Denne dekorerte esken fikk min sønn på Valentinesdagen.
Enkelt dekorert med nydelig papir fra MME, nydelig bånd,
metall hjørner, blomster og et bilde av drømmebilen hans, printet ut fra dataen.

Ha en fin torsdag og tusen tusen takk for alle søte kommentarer

og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min.
God klem fra Inger Marie


****************************
I gave this decorated box to my son on Valentine's Day.

Simple decorated with beautiful papers from MME, beautiful ribbons,
metal corners, flowers and a picture of his dream car printed out from the pc.

Have a great Thursday and thank you so much for all the sweet comments
and for taking the time to visit my blog.
Big hug from Inger Marie

11 kommentarer:

  1. Rigtig fin æske til din søn også.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott!!
    Holder selv på med et guttekort nå, det er ikke akkurat det aller letteste.

    Ha en flott kveld, vennen.
    Klem fra meg:=)

    SvarSlett
  3. Så flott eske..tenker den falt i smak...
    Ønsker deg en fin og kreativ kveld.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  4. What a gorgeous box Inger-Marie.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  5. Herlig eske! Så snill mamma du er som lager så flotte esker til hele familien. Kul og personlig med bildet av drømmebilen.
    Klem

    SvarSlett
  6. Stilig og kul gutteeske. Vil tro denne ble godt motatt!!
    Klem Mette

    SvarSlett
  7. Kjempefin eskekort -og ferrari!
    Klem T

    SvarSlett
  8. Så flott dekorert eske til en gutt! Kult med bilen da! Tenker gutten ble glad for en sånn koselig overraskelse! :)

    Tuuuusen hjertelig takk for den hyggelige overraskelsen og det nyyydelige kortet som ramla ned i postkassen min i dag!! Blir alltid så rørt over å få hjemmelagde kort - er nok litt følelsesladet der, ja! :) Tusen takk!!

    Måtte ta meg tid til litt blogging nå, før jeg tar kvelden. Vi har fått med oss OL-sending med spennende Super-G kjøring i dag. Heia Aksel Lund Svindal - for en mester han er!! :)

    Sliten her, har jo sovet dårlig de siste ukene, så jeg har vel litt søvn å få tatt igjen. Ønsker deg og dine en knallfin helg!! Jeg bare gleder meg til å bli så frisk at jeg kan spenne på meg skiene og gå en tur sammen med sønnen. Jeg var med ham på onsdagsrenn denne uka.

    Nå er det nattatid her.

    Godklem, Hege

    SvarSlett
  9. ps; ligger noe til deg i bloggen min....

    SvarSlett
  10. Wow, nyyydelig eske!! Lekker!
    Gratulerer så mye med å komme med i designteamet til heartfelt creations! Så kjekt da!
    Ha en super-duper helg og vinterferie!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  11. Det var en läcker ask! Kan tänka mig att den blev väldigt uppskattad.

    Sitter här med värsta förkylning och önskar att våren ska komma.
    Men det lär nog dröja för mer snö ska det bli!!

    Sköt om dig vännen och ha en skön söndag.
    Stor kram till Dig från mig/Gunilla

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie