mandag 28. desember 2009

Fyrstikkeskekort og lys / Matchbox card and candles

Har laget til et fyrstikkeskekort av 4 fyrstikkesker.
Har laget et kort på toppen der jeg har skrevet en liten julehilsen inni.
På to av langsidene har jeg stemplet med tekster fra Norsk Stempelblad.
Esken er pyntet med bånd, blomster, noteark, fjær, bling, 2 perlenåler
og jeg har klippet ut en engel fra det nydelige englearket fra Papirdesign.
****************
Have made a matchbox card out of 4 matchboxes.
Have made a card on the top of the box
where i write a personal greeting.
On two sides i stamp with textstamps from Norsk Stempelblad.
The box is decorated with ribbon, flowers, sheet with music notes, feathers, pearls pin,
and i decorated with an angel from the lovely paper from Papirdesign.
Ønsker dere en fortsatt GOD JUL!!
Still wish you a MERRY CHRISTMAS!!

16 kommentarer:

  1. Meget smukt!!
    Håber, at du havde en god jul.

    SvarSlett
  2. Dette var så lekkert!!! Så nydelige farger og vakker pynting!

    Ha en fin romjul :)

    Juleklem fra Iren :)

    SvarSlett
  3. Very beautiful, Inger Marie, I love the colours and all those gorgeous details!
    I hope your Christmas has been wonderful!
    Hugs, Alina

    SvarSlett
  4. Nydelig! Nå fikk jeg nesten lyst til å fortsette leken med julepapirene mine!

    SvarSlett
  5. Nydelig!Har prøvd meg på en sånn jeg også,men det kortet ble IKKE bloggbart!Blir så imponert over alt du får til med papir!
    Ha fortsatt fine juledager!
    Janne

    SvarSlett
  6. Hei, og tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Ble bare såå glad når jeg så du var følger, for jeg bare digger din blogg! Syns du er superflink og har fått masse inspirasjon fra det du lager. Ha en fortsatt god jul! Klem

    SvarSlett
  7. Wow! så nydelig gave sett!!
    Herlige blåfarge!
    Håper du og dine har hatt ei flott jul så langt og ønsker deg eit riktig Godt Nytt år!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  8. Du er lager kjempe flotte esker,fine farger papir og pynt,ha en fin rom jul.

    SvarSlett
  9. DET VAR NYDELIG !!!!
    Lekkert pyntet, det gjør seg med den fjæra....
    Ha ei fortsatt flott romjul.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  10. Virkelig flot og elegant :)
    Vil ønske dig en glægelig jul og et rigtig godt og lykkebringende nytår :D
    Jeg glæder mig til at følge dig og dine kreationer på bloggen næste år også ;)

    SvarSlett
  11. Ohhh wowww Inger Marie,what beautiful,i love your image and papers.
    So gorgeous colours.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  12. super lækkert, flot pyntet og skønne farver. Godt nytår til dig.

    SvarSlett
  13. Åååå!! Så nydelig Inger Marie, lekkert!! Tusen takk for komentarene du legger igjen i bloggen min, setter så pris på det;D!
    Ønsker deg og dine en fortsatt god romjul!
    Klemmer Ida:o)

    SvarSlett
  14. Hei vennen:) Så utrolig lekker eske og nydelig pyntet lys:) Sitter og ser opp til deg nå, lunch på Torsdag?

    Klemmer i fleng:)

    SvarSlett
  15. What a fabulous project sweetie, love the cute image, gorgeous papers and wonderful detail. Hope you had a good Christmas x

    SvarSlett
  16. WOW!! VIlken fin tändsticksask du gjort å så sött du smyckat ljusen! =D
    Älskar färgerna å de söta små detaljerna! =)
    Tusen tack vännen för dina gulliga ord inne hos mej! *glad*
    Min jul har varit toppen! Din också? Hoppas det =)
    Se till att njut av lite ledighet över nyåret också!
    KRAAAAAM Petra

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie