mandag 19. oktober 2009

Blå jul /Blue Christmas

Jeg er helt hekta på Atc´er.
Det er så gøy å lage disse små kortene
og enda gøyere og være med på swap og få mulighet til å bytte kort.
Her har jeg laget en Atc til en swap der temaet var "blå jul".
Har laget 8 like!
Har brukt det lekre blå papiret "Vintertid" fra Maja design.
Stempel fra Stempelglede, perler, blonde, bånd, bling og fjær.
Atc´en er veldig inspirert av kortet min gode venn May- Bente
hadde i siste Ett Trykk.
Besøk gjerne bloggen hennes hun lager de lekreste ting.

Jeg har også laget 8 Atc´er med temaet "Vintage jul"
Denne gang har jeg laget 8 ulike ATC´er.
Jeg har brukt transfer teknikken på de.
Syns den teknikken er utrolig stilig.
Jeg skal legge de ut imorgen, så dere får leve i spenning...hihi
Ha en flott ny uke!
Og takk for at du besøker bloggen min!
*******************************
I am totally hooked on Atc's.
It is so much fun making these little cards
and even more fun to join a swap and have the opportunity to exchange cards.
Here I have made an ATC
for a swap where the theme was "Blue Christmas".
Have made 8!
I used the gorgeous blue paper "Wintertime" from Maja design.
Stamps from Stempelglede,
perls, lace, ribbon, bling and feathers.
The Atc´s are very inspired by the card my good friend May-Bente
had in the recent "Ett Trykk".
Visit her blog, she makes the most beautiful cards.
I have also made 8 Atc's with the theme "Vintage Christmas"
This time I have made 8 different ATC's.
I have used the transfer technique.
Think the technique is incredibly stylish.
I will publish them tomorrow, so you have to wait ... hihi
Have a great new week!
And thank you for visiting my blog!

9 kommentarer:

  1. nydelig!!! Herlig blåfarger og sååå lekkert!!!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. Guriland så lekkert!!
    Nydelig og utrolig flott blåfarge!!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  3. Super flot isblå ATC! Glæder mig til at se vintage ATCerne i morgen ; )

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ Dette er vakkert, Inger Marie:O) Nyyydelig farge, herlig motiv.
    Ha ei strålende uke.
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  5. Hei,hei vennen!
    ATCèn din var rå lekker, det stemplet er jo såååå lekkert!!!!
    Likte så godt fjæra du hadde brukt bak motivet:=) Nydelig!!!

    Må få takke deg for gode ord, de varmer virkelig.
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  6. WOW what a beautiful card. I love blue. Motifs and colors together looks so wonderfl frosty!
    Just a Winter-Wonder-World.
    Have a nice week,
    Hugs Anja

    SvarSlett
  7. Sååå herlig ATC!
    Nydelig. Du har jo virkelig blitt hekta:)

    Angella

    SvarSlett
  8. Nydelig! ATC har jeg faktisk aldri laget. Ser kjekt ut!

    SvarSlett
  9. Ååååå,detta var nydelig :-)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie