søndag 7. desember 2008

Bursdagspose med vintermotiv

Har pyntet en posen
til ei god venninne som har hatt bursdag nå i desemer.
Det ble en pose med vintermotiv.
Dette søte stempelet var utfordringen til DT kortet
hos Unik Hobby nå i desember så det passet godt på posen syns jeg.
Stempelet heter "Lilo and Milo skating" og er fra Stampavie
Motivet er fargelagt med distress.
Har pyntet med nydelig blonde og bånd
Syns det her pyntepapiret var så lekkert.
Papiret er fra FISKARS "Crystal Snow"

Nærbilde av den nydelige transparente snøkrystallen
fra Heidi Swapp pyntet med bling
Tekst "Laget med kjærlighet" fra Unik Hobby
Nærbilde av den nydelige metall pynten
som du kan få tak i hos Unik Hobby



Baksiden av posen.
Her har jeg brukt Glimmer Mist "Frost" på kartong
og så har jeg stemplet
tekst stempelet "Gode venner" fra Stempelglede oppå.
Får ikke helt fram glimmeret på bildet.





Håper alle har en flott førjulstid.
God klem fra Inger Marie


17 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker gavepose vennen, nydelige farger og lekker pynt!!!

    God klem

    SvarSlett
  2. Wow, denne ble direkte vakker!♥♥♥

    SvarSlett
  3. Ej, en fin pose. Gennemført lækker.

    SvarSlett
  4. Takk for helsing i bloggen min
    Lekre detaljer på denne posen.
    Din venninde kommer til å bli glad,
    og spesielt glad vist ho schrapper sjølv,då veit ho kva jobb du har lagt ned.

    SvarSlett
  5. Lekkert! Sååå mange flotte detaljer! Herlig! :)

    Godt å kose seg, med både kakebaking og kortlaging, tenker jeg! Ha en fin 2. søndag i advent kveld! klem

    SvarSlett
  6. Så nydelig dette var da - rett og slett vakkert! Heldig den som får dette. Fantastiske detaljer og farger

    Klem fra
    Heidi

    SvarSlett
  7. Dette var virkelig lekkert! Så mange flotte detaljer!

    SvarSlett
  8. Du har gjort såå mycket fint sedan jag var här sist.
    Du är såå duktig på att göra små gåvo påsar.
    Grattis till din DT plats på Unik Hobby..
    Kram Camilla

    SvarSlett
  9. Å, så lekkert!
    Så bra at du fant awarden! Jeg har ikke hatt tid til å ta runden for å opplyse om den før nå :D

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  10. Jeg har noe til deg i bloggen min...

    Det er alltid så mye lekkert å se på bloggen din. Du tryller frem de vakreste ting!!!

    SvarSlett
  11. Wow!!! For en lekker gavepose!!! Hvem bryr seg om innholdet, når gaveposen ser sånn ut!!! =D
    Nydelige farger og lekre detaljer!

    klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  12. Jøss så mye fint det var her på bloggen din! Her var det mye inspirasjon...

    SvarSlett
  13. Nydelig pose! Award til deg i bloggen min. Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  14. Denne posen har jeg beundret flere ganger idag, vennen! Den er sååå nydelig!!!
    Håper alt er bra med deg, og at du rekker å kose deg litt i ei travel førjulstid!
    Gode klemmer fra meg

    SvarSlett
  15. Åhhhhhhhhhh, så mye lekkert du har laget siden jeg var innom her sist....

    Håper du har tida til å kose deg litt i førjulstida også...

    klem
    HegeT

    SvarSlett
  16. Åhhh så nydelig pose du har laget,Inger Marie!
    Lekre farger,detaljer og fargeleggingen din er bare lekker!!
    Nyydelig!
    Ha ei fortsatt flott uke,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett
  17. Så utrolig nydelig pose! Fargene er helt utrolige, og så fint som det er fargelagt da!
    Likts så godt den snøkrystallen jeg, kjempefin detalj!

    Klem fra
    Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie