onsdag 19. november 2008

Julekort/Christmas card

Har fått laget 2 nye julekort.
På det første her har jeg brukt engelen fra Stempelglede
sin juleplate.
Har embosset hele stempeltrykket 3 ganger med klart embossingpulver.
En stilig effekt!!
Lærte det på et scrapbook kurs jeg var på en gang med
Hege på Scrappekjelleren.
Fikk et tips av Elisabeth om å ha over glitter.
Det ble faktisk kjempe stilig.
Hun hadde gjort det på den nydelige
kalender hun laget tidligere.
Papirene er fra 3ndy papir.
Hjertet er punchet ut i tykk kartong,
etterpå har jeg sprayet det med glimmer mist.
**********************
I have made 2 christmas cards :)
On the first i have used the angel stamp from Stempelglede
After stamping with Staz On i have embossed it three times.
And i put some glitter on, it was a idea from Elisabeth.
Paper from 3ndy paper.
The heart is punched out in cardboard
and i have used Glimmer Mist on :)



Her har jeg laget et mappekort
Har brukt dette nydelige papiret fra 3ndy papir
Har brukt stempel fra papilio "Maya´s sled"
malt med distress.
Har kombinert det med stempelet "Country Lodge" fra GCS Artstamps.
Tekst stempelet "i den søte juletid" er fra North Star Stamps
"Snøfnugg er små kyss fra himmelen" vet jeg ikke hvor kommer fra.
Kortet passer godt i utfordring 37 on Cute Card Thursday

******************
I have made a folder card
Have used paper from 3ndy paper,
Papilio stamp "Maya´s sled"
painted with distress.
Together with that stamp in the background i have used
"Country Lodge" fra GCS Artstamps.
Text stamp from North Star Stamps
The card match the Cute Card Thursday challenge this week.

Takk for alle koslige kommentarer dere legger igjen i bloggen.
Blir utrolig glad for de
Skal ha meg en bloggrunde imorgen.
**************
Thank you all for your lovely comments.
You make my day!!
Ha en fin torsdag!! /Have a wonderful Thursday!!
God klem fra Inger Marie / Hugs from Inger Marie

31 kommentarer:

  1. Wow wow så nydelige kort og så gennemførte i skønne farver

    SvarSlett
  2. Super lækre kort begge to. Flotte detaljer, f.eks noderullerne.

    SvarSlett
  3. Nydelige kort.
    Det første var rålekkert, flotte detaljer.
    Tror jeg må invistere i glimmermist, det er så mange som snakker om det nå.

    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  4. Så nydelige julekort. Enig i at de papirene er kjempefine :). Og effekten med embossingpulveret på hele stempeltrykket er virkelig flott. Trur det må prøves ut.

    Ha en nydelig dag :)

    SvarSlett
  5. Åååååå vennen, disse var jo bare fantastisk lekre!!! Utrolig mange stilige teknikker du har brukt på det første. Og det siste har var så nydelig fargelagt, nydelig ark og lekkert med det bakgrunnstempelet, passet jo perfekt:) Håper det er julekort til meg;) tihi:)

    God klem

    SvarSlett
  6. Great cards!! Love the way you coloured the Papilio by!! Love from Holland,
    Jacqueline

    SvarSlett
  7. Amazing card Inger, love the image and your colouring!!

    Hugs, Marlene xx

    SvarSlett
  8. NYYYYDELIGE julekort:)
    Unni

    SvarSlett
  9. Wow, fantastic cards and great images, thanks for joining in the CCT challenge

    SvarSlett
  10. Herremin hatt så nydelig kort du lager!!! Her var det masse flott å se!!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!! KLem klem

    SvarSlett
  11. Wow for et lekker mappekort!!!
    Ser at jeg må titte oftere innom bloggen din.
    Linker deg fra bloggen min, håper du ikke har noe imot det : )

    Ha en flott kveld!!

    SvarSlett
  12. wow that colouring is just amazing and what a great design , any chance of a tutorial on that??

    SvarSlett
  13. gorgeous cards, Inger Marie, I like the Papilio stamps also, they are so sweet!
    hugs, Alina

    SvarSlett
  14. Disse var helt nydelige Inger Marie... Flotte kort!

    SvarSlett
  15. Åååh, så vakre og helt nyydelige kort!... Blir ofte stum av beundring av å betrakte alt det flotte du lager, Inger Marie!! :)

    Takk for kommentaren inne hos meg! Jeg blir alltid såå glad når noen tar seg tid til å legge igjen noen ord og når noen liker noe jeg har laget!! :))) Det varmer!

    Jeg ønsker deg også en riktig god helg, når den tid kommer! :D
    Går og gleder meg STORT til den koselige adventstida som snart er over oss!! God klem, Hege (på tur i seng).

    SvarSlett
  16. Oioioi faderulland så lekre kort,Inger Marie!
    Mappekortet var bare lekkert!
    Nyydelig malt!
    Og det første var åhhh så nyydelig *dåne*
    Ha ei flotters helg,
    klemmer fra Maya :)

    SvarSlett
  17. Hej på dig vännen!

    Blir så glad när du varit inom bloggen min och hälsat på. Alltid så uppmuntrande och vänliga ord.

    Vilka fina kort du har gjort. Så välarbetade och med många snygga detaljer. Tycker dom där vintagekorten du gör är så läckra.

    Idag skiner solen men det börjar bli kallt även här, isigt i vinden.

    Hoppas att du får en mysig helg.
    Stor kram till dig vännen från mig.♥
    /Gunilla

    SvarSlett
  18. Jag tittar och jag bara njuter i fulla drag. Så himla fint.

    Hoppas allt står bra till!
    Kramar Susanne

    SvarSlett
  19. Both cards are absolutely stunning!! I love the papers that you have used and all the details are just gorgeous!! Your image for the CCT challenge is so cute as well!! :)Kathy

    SvarSlett
  20. wowwww gorgeous!!! i'll give you my adress hahahahahahaha
    have a nice weekdn!
    hugs Tiets

    SvarSlett
  21. Åå,for noen deilige kort du har laget Inger Marie! :) Jeg elsker detaljene du har med i kreasjonene dine.. SÅ lekkert! :)

    SvarSlett
  22. Oh my goodness, your cards are FABULOUS!!! Such fabulous details and colours. Stunning!!!

    hugs Bev x

    SvarSlett
  23. Å for noen lekre kort. Nydelig fargelagt det siste. Likte detaljene på det første. Du er utrolig kreativ.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  24. Dette var kjempelekkert! Nydelige farger, og masse masse fine detaljer!
    Så fint det ble med den bakgrunnen!

    Klem fra
    Camilla

    SvarSlett
  25. what a beautiful cards. I love them.
    Greetings Daantje

    SvarSlett
  26. hi inger,
    your cards alre wonderful I love them all
    hugs Lia

    SvarSlett
  27. To nydelige kort. så flott malt det nederste kortet var!

    SvarSlett
  28. hvor er det nogle super flotte kort du har lavet ;o)

    SvarSlett
  29. Underbara julkort!!! Det översta är min favorit.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie