fredag 4. april 2008







Hei alle sammen og tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger :)
I går hadde jeg kurs for 13 damer på Scrappekjelleren.
Da fikk de lage disse 2 kortene :)

***

Hello everybody and thank you all for the comments i got in my blog :)

Yesterday i had a card course for 13 ladies :)

They made this 2 cards :)


















Dette kortet i grønt har dere jo sett før :)

***

This card have you seen before :)






Og idag fikk jeg de nye stemplene til Norsk stempelblad i posten....jippi!!

Gleder meg til å ta de i bruk!!

****

Today i got this new stamps from Norsk stempelblad

I see forward to use them!!




Ha en fantastisk flott helg!!



God klem fra Inger Marie

****

Have a wonderful weekend!!

Big hugs from Inger Marie



44 kommentarer:

  1. Hvor er det et supert sødt kort med sååå mange flotte detaljer, er vild med den stil. God weekend

    SvarSlett
  2. Åhhh så mye fint, vat såååå lekkert det øverste kortet:)
    Unni

    SvarSlett
  3. Tenk at dette syntes jeg var utrolig lekkert kort - åsså jeg som egentlig ikke er så glad i råsa ;) Masse herlige detaljer - tipper damene var fornøyde!

    God helg og klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert! Og jeg bare elsker rosa da! Utrolig mange flotte detaljer!

    Klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk før koseli kommentar, vennen!!
    Begge kortan va nydelige!! Som du sa, det nederste har vi jo sett før, men like fint som sist ;)
    Ellers va det øverste heilt fantastisk! Syns det e så fint når du bruke mange lag og masse detalja uten at det ser rotat ut!
    Åhh.. Også så fin detalj med nåla gjennom blomsten, har sett den detaljen inne hos Tiets og klør bare i fingran før å finne mæ nån fine nåle :)

    Håpe at du får ei superkoseli helg!
    Stoor klæm fra Turid.

    SvarSlett
  6. Ååååå så fint det rosa kortet var,
    utrolig mange fine detaljer.
    Du er kjempeflink ;-)

    God Helg

    SvarSlett
  7. Wow....
    Super flot rosa kort.
    Dejlig farve sammensætning, og mange fine detaljer:-)
    Specielt det med nålen i blomsten, er super flot....
    Klem fra Dorthe.
    God weekend:-)

    SvarSlett
  8. WOW!!!! Behöver jag skriva att jag fullkomligen ÄLSKAR det översta kortet, spets, rosa o pärlor. Så fantastiskt vackert.
    Det andra kortet var också superfint.
    Kramisar

    SvarSlett
  9. Flotte kort fra deg igjen, Inger Marie..! :)

    Tusen takk for koselig kommentar i min blogg også - jeg har laget en blogcandy challenge jeg håper du vil prøve deg på.. :) Og spre gjerne ordet... ;)

    Godklem fra Marte

    SvarSlett
  10. Hei Inger Marie!

    Så nydelige kort dere laget da!
    Kjempe fine detaljer og fine farger!
    Takk for titten!
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  11. Så nydelige kort i lekre farger! Tenker damene var fornøyde med kurset!

    Ha en fin helg!
    Klem fra Gunhild

    SvarSlett
  12. Oj,vad det kortet var sött.Kan tro att de gillade att få göra det kortet på kursen.Synd att jag bor så långt bort,annars har jag helt klart gått på någon kurs du hållt i jag med.Hoppas din helg varit bra vännen?kram!

    SvarSlett
  13. Heisann! Så nydelige kort fra deg igjen, spesielt det øverste var helt herlig! Lekre farger og flott pynt!
    Ha en finfin søndagskveld! :)

    SvarSlett
  14. Kjempeflotte kort, helt klart! Men det kom jo ikke akkurat som noen overraskelse... Alt du tar i blir til gull, tror jeg! :)

    Ha en super søndag! :)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  15. Wow!! these are just Beautiful...I can hardly believe all the fabuous accents. I love these cards!!

    SvarSlett
  16. Ett så läckra kort! Alltid en fröjd att kika in hos dig för att se det fina som du skapar. Du är otroligt duktig med att få till detaljer på ett smakfullt sätt.
    Hoppas att du haft en skön helg.
    Igår firade vi min "minste" sons 18 års dag. Nu har jag inga små barn längre, snyft!!!
    Sköt om dig och ha en underbar vecka
    kram♥/Gunilla

    SvarSlett
  17. Herlige kurskort og lekre farver!
    Heldige damer som var på ditt kurs!
    Goklem fra Maria:-)

    SvarSlett
  18. Superlekre kort du har laget :))

    klem, elsi

    SvarSlett
  19. Beautiful cards Inger Marie! and your new stamps look great! xx

    SvarSlett
  20. så UNDERBARA kort!!! tänk o få gå på kurs o få göra sådana...
    Du är otroligt duktig och inspirerande!
    Ha en bra dag!
    *kram*

    SvarSlett
  21. Så mye fint du lager Inger Marie. Heldige jenter som var på kurs med deg. Det ser så utrolig koselig ut på Scrappekjelleren. Takk igjen for masse inspirasjon.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  22. god morgen vennen
    åååå disse kortene dine er bare rå lekre altså. du er bare super flink;)
    ville bare ønske deg en kjempe fin helg;) I dag skal jeg sitte litt med kurset som jeg skal ha på onsdag..
    snakkes
    god klem

    SvarSlett
  23. Utrolig lekkert det øverste kortet og med så masse spennende detaljer!

    Ønsker deg ei riktig god helg.

    Klem,
    Therese

    SvarSlett
  24. Det var to kjempeherlige kort....Det øverste var jo bare nydelig!!!

    Ha ei fin uke...

    Klem

    SvarSlett
  25. Hi Inger Marie.

    Your cards are little pieces of art. So beautiful and so much details. I can look again and again:))

    Hugs from Anja

    SvarSlett
  26. Wow fabulous cards gorgeous detail ,
    well done on your classes i bet the ladies loved it ,Hugs Dawnx

    SvarSlett
  27. Hei! Bare en snartur innom for å ønske deg en fin uke!

    Klem fra Gunhild

    SvarSlett
  28. Great card Inger Marie

    Hugs

    Daan

    SvarSlett
  29. Såå nydelige kort Inger-Marie, skikkelig mange herlige og morsomme detaljer. Heldig de som fikk gå på det kurset!! Ha en riktig så fin helg!!

    SvarSlett
  30. Oh wow, such dreamy collage cards.. both of them :)

    Gorgeous work!!

    Marlene x

    SvarSlett
  31. Hei. Var tilfeldigvis innom siden din, og du hadde en utrolig fin sang. Hva heter den?:)

    SvarSlett
  32. Inger Marie, hvor blir du av...? Du er savnet! :)

    SvarSlett
  33. Sååå nydelig, Inger Marie! Tenker det var fornøyde damer på kurset ditt, jeg!! Du har så masse herlige detaljer på kortene dine!!

    Nå har du vel begynt å pakke, tenker jeg... Misunner deg masse!
    Håper dere får en kjempefin tur. Kos deg masse i sola og varmen! Gleder meg til en liten rapport når du kommer tilbake...
    (Synd vi ikke treffes på messa da, men....)

    God tur, vennen!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  34. HI, what a beautiful creations you 've made, really great ! Thanx for sharing!

    SvarSlett
  35. Hei Inger Marie! Nyyyydelige kort:)Kom innom bloggen min en tur, jeg har noe til deg der;)

    SvarSlett
  36. Å så flotte kort!! Kjempefine fagrer og nydelige detaljer! Du er så flink! Ha en flott lørdagskveld!

    SvarSlett
  37. Alltid så mycket fint och inspirerande här inne!! Och det översta kortet är helt fantastisk med alla underbara detaljer!!=)


    http://kathis.blogg.se/

    SvarSlett
  38. wauu super lækker blog du har.
    tak for inspirationen, jeg er helt vild med dine kort

    Hilsen Rikke

    SvarSlett
  39. Hei

    Har sittet her og beundret dine vakre kort og lo. det gir meg en god del inspirasjon når en ser så vakre ting.
    Ha en fin dag!
    kortihodet.blogspot.com

    SvarSlett
  40. Så flotte kort du hadde i Ett Trykk, da ;)

    SvarSlett
  41. Heiiaa :)
    Veit ikkje om du har kommet hjem enda, men har nu lagt en hilsen te dæ i bloggen min :)

    Håpe at alt e bra me dæ!!!
    Stor klem fra Turid.

    SvarSlett
  42. Wow!! these are absolutley Gorgeous and Stunning! I love all the wonderful accents...lace, flowers, pearls, buttons....fantastic!!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie