mandag 15. oktober 2007

Navne lek

Navne lek!!
Denne leken har jeg fått av Dorthe :0)
Tusen takk!!
Da var den på engesk, jeg har valgt å ta den på norsk..

List opp en relevant ting om deg selv eller noe i livet ditt, en ting for hver av bokstav i mellomnavnet ditt.
Etterpå sender du denne videre til så mange som du har bokstaver i mellomnavnet.
Gi beskjed i bloggen til de du har tatt og fortell dem at de må lese om denne leken i din blogg.
Har du ikke et mellomnavn, kan du jo velge et navn som du skulle ønske du hadde hatt???

Mitt mellomnavn er Marie

M - Elsker Melkesjokolade
A- Jeg har Allergi
R- Jeg er veldig Romantisk
I- Jeg er Impulsiv
E- Jeg er Eventyrlysten

Sender den videre til ;

2 kommentarer:

  1. Denne var jo litt morsom då....
    Men eg har ikkje noko mellomnavn....så då må eg prøve å finne eit som eg kunne ha tenkt meg då...hihi....

    Nydelige posekort og julekort!! Du er så flink med detaljer og farger!!
    Gratulerer som DT medlem hos scrappekjelleren!!!

    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  2. hei vennen
    he he denne var jo litt morsom da.. jeg bruker jo mitt mellomnavn men jeg kan jo bruke det første.. hm denne må jeg tenke litt på hi hi. nå skal jeg bare rydde litt så ringer jeg deg;)
    snakkes
    klem fra elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie