mandag 27. august 2007

NM finalen i kort og scrapp



Jippiiiiii!!!!!!!!!

Er så utrolig glad, kan nesten ikke tro det...

Har fått mail fra NM komiteen

og jeg er en av de 10 finalistene i NM i kort og scrapbook
i kortgruppen.

Finale oppgaven skal leveres inn 1.oktober

så nå er det bare å begynne å vri hjernen og tenke ut gode ideer.
Dette blir utrolig spennende!

Oppgaven ser slik ut!


Fagjury i Finalerunden

Bente Foyn- 1 stemme
Gudrun Loennecken- 1 stemme
Tim Holtz- 1 stemme i kategori scrapbook, 2 stemmer i kategori kort
Theresa Colins- 1 stemme i katergori kort og 2 stemmer i kategori scrapbook

Gratulerer så mye

til alle de andre som er gått videre også :)

7 kommentarer:

  1. HEI VENNNEN
    WOOOOOOOW GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE .... jeg er kjempe stolt av deg. Dette fortjente du virkelig altså;) Fikk du til å sove i natt da...
    vi snakkes vennen
    og jeg fikk til slutt mms som du sendte.. den var jo kjempe skjønn da hi hi
    fod klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til deg! Du er jammen flink altså!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Jeg har gitt deg en "pris" du virkelig fortjener! Ta en titt i bloggen min:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Grattis!!! Vad häftigt och lycka till, jag håller tummarna! Kram Sara

    SvarSlett
  5. Gratulerer med finaleplass..!!..
    Kjempefine bidrag.

    Klem
    HegeT

    SvarSlett
  6. Ååååå...är du med oxå!!! Stort Grattis!!! Vad roligt...=) Håller tummar för dig oxå!

    Kram!

    SvarSlett
  7. Grattis så jättemycket!!! :o)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie