tirsdag 14. august 2007

Jeg har blitt tagget igjen :0)




Denne gangen er jeg blitt tagget av Beate Ewa, Elisabeth, Anka,Ellen K og Lene

Tusen takk snille dere :0)
Denne utgordringen går ut på å sende et kort til noen du kjenner innen 7 dager.
Det kan være til venner eller familie. Noen du vil glede med et hjemmelaget kort.
Tenk hvor hyggelig det blir for den som får et kort i posten uten at det er en spesiell anledning :0)
Så nå vil jeg utfordre 5 nye til å sende et kort til noen de vil glede.
De utvalgte blir ; Anna, Cattis, Leamon, Louise og Jenny

6 kommentarer:

  1. hei igjen vennen..
    ja du må sende masse kort hihi.. men de som får kort av def er i alle fall utrolig heldige;) Jeg gleder meg til jeg kommer hjem jeg da for å sjekke mailen min..
    vi snakkes vennen. Forresten, det som skulle skje kl halv ni i kvel.. noe jeg kan være med på eller?
    klem

    SvarSlett
  2. Takker for koselig kommentar i bloggen min;)
    Er stadig innom deg og "snoker".
    Klemmer fra Ellen K

    SvarSlett
  3. Hej!
    Tack för taggningen...=) Vilken bra idé att skicka kort bara för att. Jag brukar göra de så detta ska jag självklart vara med på... Du hade fått många taggningar, de blir många som kommer att bli glada av att få kort från dej.
    Tittade lite i din blogg, vilka underbart fina kort du gör.
    KramKram Jenny

    SvarSlett
  4. Hei,
    Takk for hyggelig kommentar. Er stadig innom siden din for å se etter nytt.
    Stempelet kjøpte jeg i sommer da vi var til Sverige. Var da en tur innom Inky Wings nær Falun. Kjørte dit bare for dato stempel og H&S, men H&S hadde hun ikke inne. Og selvsagt litt for turen sin del da.
    Gleder meg til nye kort !

    SvarSlett
  5. Tack!! =) En jättekul grej att skicka ett kort bara ändå...ska försöka hänga på det här...det är bara tiden som hindrar. Vi målar om huset och när småttingarna lagt sig går jag ut och hjälper till...

    Kram!

    SvarSlett
  6. Tack snälla,,,jag har äntligen förstått att jag har blivit taggad.....skall genast skicka vidare stafettpinnen :) Kramiz

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie