tirsdag 22. mai 2007

Skal, Skal Ikke.....


Tenk jeg har fått telefon av ei som har sett et par av kortene jeg har laget,
faktisk de 2 jeg sendte inn til NM.
Og nå vil hun at jeg skal stille ut kortene jeg lager
på ei messe som hun er med å arrangerer.
Ble helt satt ut egentlig,
for jeg har jo bare solgt litt på privaten,
men nå kan altså flere komme å se det jeg lager
og forhåpentlig kjøpe noen av kortene...

Spennende og litt skremmende!!
Har sånn følelse fram og til bake "Skal - Skal Ikke".
Men jeg må jo bare hoppe i det :)
Andre som skulle stille ut
var en som lager vesker og ei som lager malerier.
Har 2 uker på meg til å få laget opp litt....

Her er noe av det siste jeg har laget :)
Bursdagskort;
hAnglar&stAnglar,
malt med distress

Bursdagskort;

hAnglar&stAnglar

malt med distress

Inspirert av juni nr av stempelbladet

" Ett Trykk"

Stemplet motiv på etiketter

og har så malt med distress og svampet kantene

Inspirasjon fra siste

" Ett Trykk"

Ble litt stilig syns jeg :)

14 kommentarer:

  1. woooooooow sååå fine kort du har lagt altså... og så spennende med den utstillingen som du skal være med på. jeg ser du også liker de paperbag studios stemplene. de er bare utrolig fine. Og i alle fall når du tryller frem så flotte kort med de.
    Jeg ble litt sent hjemme i går, så jeg hoppet rett i loppe kassen.. Men det var gøy å våkne til så mange flotte kort;)
    Har du lagt ut de kortene som du sendte inn til nm? Har veldig lyst til å se.... Det var litt av en utfordring til neste gang. Scrappet du også?
    Nå skal jeg på trening og så på jobb kl 12. Er du hjemme i kveld? greit jeg ringer?
    Snakkes Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. oj, vad snabb du var på att testa etikettstämplandet. jag fick ett trykk i lådan i går, men hann knappt bläddra...

    stort grattis till förfrågan om utställningen. sträck på dig och var stolt! du ör mång avälarbetade kort och jag imponeras över hur du "får till allt". Den lilla hjärtetagen från magnolia har jag också, men aldrig använt så där fick jag lite ny inspiration!

    SvarSlett
  3. Beautiful Inger Marie!!!
    What a beatutiful card!!!!!!
    I love it!!!!!!

    groetjes Marja

    SvarSlett
  4. Thank you so much Marja :)

    Tusen takk for fine ord Elisabet, blir så glad :)
    Du får bare prøve å ringe i kveld, har ingen planer :)
    NM kortene har jeg ikke lagt ut enda nei, må vente til 1. juni da blir det vel bestemt hvem som går videre :) Spennende!!

    Tusen takk for fine ord fra deg sara, kjekt å få positiv tilbakemelding på det jeg lager :)
    Ja den taggen fra Magnolia bruker jeg mye. Jeg pleier å trykk ut tall i QK´en og lime inn i taggen.

    Ha en flott dag!!

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  5. Åh,vad kul. Jag skall oxå vara med på två utställningar i sommar, håller på att göra kort som jag kan sälja. jag har nog inte läst Ett trykk ordentligt, skall kika på denna etikettstämpling, ser kul ut at göra. Härliga kort. Kramiz

    SvarSlett
  6. Her kom det masse flotte kort igjen!
    Tøffe de med etiketter - må prøve meg på et sånt en dag!

    Klart du skal stille ut!! Kortene dine er kjempeflotte - la andre folk få anledning til beundre de også!!

    Klem fra Beata

    SvarSlett
  7. lykke til på messa! Tenker du klarer deg kjempefint! Flotte de siste kortene dine her, gleder meg til å se mer :o)

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte kort. Stilig med stempling på etiketter - må prøve det jeg og. Så morsomt med utstilling på messe. Lykke til!!
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  9. Oj, vilka fina grejer du har skapat.
    Jättekul att du var i min blogg så jag kunde hitta hit : D
    Du är jätteduktig!

    SvarSlett
  10. Tusen takk alle sammen :)

    Ha en flott kveld!!

    Inger Marie

    SvarSlett
  11. Så klart må du være med på utstillingen! Hiv deg på uten å se deg tilbake. Det kan bare komme gode ting ut av noe slik! Du lager så flotte kort, og jeg er sikkert på at det er mange som kommer til å bli målløse over din kreativitet og fantasi!!

    Flotte kort nok en gang. Veldig glad i båtkortet ditt. Det var praktfullt og egentlig til å henge på veggen!

    SvarSlett
  12. Det var jättefina kort du gjort. Lycka till med utställningen!!!

    SvarSlett
  13. Tusen takk for så koslig tilbakemelding snuppeline og gunilla :)
    Ja nå har jeg nå virkelig fått laget litt kort, så nå ser jeg fram til å være med på messen :)

    Klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  14. Men dærsken så moro, gratulerer kjære venn. DET har du virkelig fortjent, og jeg syns ikke du skal tvile på sånt for du er utrolig dyktig og det er hyggelig at resten av norge og verden får se dine lekre kreasjoner.

    Vil også passe på å si beklager for at jeg har vært så "offline" de siste ukene, men det har "skjett litt mye" rundt ørene mine :-)

    Fantastisk samling av kort du har her. Du er jo en drøm til å fargelegge, og jeg er heeeeelt enig det siste kortet "drøm" var utrolig stilig.

    Nattaklem

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie