tirsdag 16. januar 2007

Tirsdag 16.januar 2007

Ny dag ...nye muligheter

I dag er det tirsdag, det er 7 grader, vindstille og ikke mye som minner om den kraftige stormen som herjet i natt.
Stormen i natt førte jo til at takplatene på en åttemannsbolig blåste av her i byen.



Har lagt ut et av de siste kortene jeg har laget.....et bursdagskort med et Magnolia stempel på :)


Er helt forelska i disse skjønne stemplene fortiden.


Så de fleste kortene mine i det siste bærer preg av det.


Ble hekta til jul på disse stemplene, så flere av de som fikk julekort av meg i år, fikk et julekort med Magnoliastempel. Her et kort med Tilda som kaster snøball.



Kjøpte meg 4 slike stempler før jul, men nå på nyåret måtte jeg bare ha meg 5 til...hihi

Er nok ikke bare jeg innen denne stempelverden som har fått øynene opp for disse herlige stemplene. Så det er masse inspirasjon og hente rundt omkring og jeg er helt imponert over hvor mange flotte kort folk klarer å trylle fram med disse herlige stemplene.


At denne stempelverden fører med seg ting man bare MÅ ha..har jeg forstått forlengst.

Du har ikke før shoppet de tingene du Må ha...før lista er like lang igjen.

Og et lite snev av dårlig samvittighet sniker seg inn når du akkurat har trykket på knappen for å bekrefte handelen du nettopp har gjort på nettet.
Ja for det er på nettet du finner de mest utrolige nettbutikkene for og handle papir,stempler,stæsj, verktøy m.m.

Det er en liten rus og sitte slik og surfe på nett og se alt denne verden har av "verktøy" som kan brukes i denne hobbyen.....ja verktøy velger jeg og kalle det, for det gir jo litt mindre dårlig samvittighet.
For hvem sier noe på at mannen drar på Obs Bygg og handler verktøy for flere tusen kroner, eller han går seg vill på Clas Ohlson og kommer ut med bæreposer med ting han bare MÅ ha. Da er det ingen som sier noe, for verktøy må man jo ha..

Og sånn er det for meg og andre i denne stempelverden, vi MÅ ha verktøy :)

Så nå venter jeg på postmannen.
Jeg har bestilt meg verktøy....et verktøy som jeg har trengt veldig lenge, men som jeg ikke har bestilt før nå.....
Så nå venter jeg i spenning, er sånn litt i gledesrus i vente på om postmannen skal komme med pakkelapp i dag. Slik at jeg kan ile ned til postkontoret og få tatt i bruk mitt sårt savnede verktøy en Quick Kutzer.

2 kommentarer:

  1. Så flotte kort du har laget :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk annette og takk for at du tok deg tid til å se i bloggen og skrive kommentar. Alltid gøy det :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren
og for at du tar deg tid til å besøke bloggen min :)
God klem fra Inger Marie